Meltemi

Monday, August 24, 2009

Οι "Σουμάχερ" της κατασκήνωσης

Οπως κάθε κοινωνία, έτσι έχει και η κατασκήνωση τους ανθρώπους εκείνους που μεταφέρουν μέχρι τα εξήντα τους, παιδικές προσλαμβάνουσες. Ή ανθρώπους που είναι απλώς ηλίθιοι. Και οδηγούν με ανεπίτρεπτη, για τις συνθήκες, ταχύτητα. Και δυστυχώς είναι αρκετοί, γυναίκες και άντρες:

Πανάγου, Δαρμή, Δεβιάζη, Κανσίζ, Σίμος, Νικηφοράκης, Γκόγκος, Παπαγεωργίου. Και μερικοί άλλοι, που δεν μου είπαν ακόμη τα ονόματά τους... Μου είπαν όμως ότι πολλές φορές βρίσκουν στη μέση του δρόμου σκοτωμένες γάτες...

Θα ρωτήσω ένα πράγμα. Γιατί τους ανέχεστε όλους αυτούς; Θυμάμαι παλιά, όταν βλέπαμε κάποιες "κυρίες" που πήγαιναν στο σπίτι τους με το αυτοκίνητο στις 2 τη νύχτα και αφού είχε τελειώσει το χαρτί, τρέχαμε στη μέση του δρόμου, τις σταματούσαμε και τις υποχρεώναμε να συνεχίσουν με τα πόδια. Βέβαια, πρόλαβα κι εγώ κάποια παιδιά που μαζί το κάναμε τότε αυτό, που λίγα χρόνια μετά κατέβαιναν από το σπίτι τους στο μπαρ με το αυτοκίνητο...


Labels:

3 Comments:

Blogger Swell said...

Kαλημέρα,

Προσωπικά έχω βρει σκοτωμένες 5 γάτες μου. Δεν λένε ότι οι ηλίθιοι είναι αήττητοι; Ε, αυτό αποδεικνύεται καθημερινά εδώ...

August 25, 2009 at 12:13 AM  
Anonymous Paratiritis said...

@swell : Νομίζω ότι γάτες είναι αργές και όχι οι οδηγοί γρήγοροι.

August 25, 2009 at 6:41 AM  
Blogger Swell said...

@Paratiritis: Πας γυρεύοντας να τ' ακούσεις μου φαίνεται...

@Μeltemi: Σου διέφυγαν άλλοι δύο Σουμάχερ. Η κα Κροκιδά και ο κ. Παπαζυμούρης. Αν και ο τελευταίος φέρνει περισσότερο σε Λάουντα, γιατί επιδίδεται στο "σπορ" παιδιόθεν.

August 25, 2009 at 8:21 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home