Meltemi

Saturday, October 3, 2009

Η ξαδέλφη

Ανέκαθεν στην Ελλάδα η συγγένεια με κάποιο πρόσωπο που είχε επιρροή λόγω θέσης-τίτλου ή ονόματος ή σχέσης με άλλο πρόσωπο που έχει επιρροή, ήταν χρήσιμο πράγμα. Οπως ο Λιάνης έγινε γνωστός κι απέκτησε δημόσια αξιώματα μέσω της σχέσης της ξαδέλφης του με τον Αντρέα (μη ρωτήσει κανείς ποιος ήταν ο Αντρέας), έτσι και στην κατασκήνωση η συγγένεια με τη ΤΓΠ, ανοίγει πόρτες. Αποκτάς από το πουθενά μερίδα και σπίτι στην κατασκήνωση.

Και αν από το σπίτι σου δεν βλέπεις τη θάλασσα, δεν χάνεις εσύ. Χάνουν οι θάμνοι που σου κρύβουν τη θάλασσα. Κι έτσι τους κόβεις. Τι WWF και μαλακίες... Εγώ θέλω να βλέπω θάλασσα.

Και για να βγάλω την υποχρέωση στη ξαδέλφη, όταν μου το ζητά, δεν έχω πρόβλημα να διαβάλλω με το χειρότερο τρόπο έναν άνθρωπο. Γιατί δεν τον γουστάρουν η ξαδέλφη και η παρέα της.

Τελικά, το ήθος και το κλίμα που έχουν "επιβάλλει" κάποια μέλη του ΔΣ και όσοι έχουν σχέσεις μ' αυτά τα μέλη, είναι "αξιοζήλευτο".

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

1. Μπορείς να μου γνωρίσεις την ξαδέλφη σου;
2. Τελικά, έχει δίκιο η Τσαούσα, ότι έχει εμμονή με τον ΓΑΠ. Φαίνεται και εδώ.
Παράγραφος

October 5, 2009 at 10:47 AM  
Blogger Timoros said...

@Παράγραφος: 1. Να απευθυνθείς στη ΤΓΠ, όχι σε μένα.
2. Μας μπερδεύεις, δεν γνωρίζω καμιά Τσαούσα.

October 8, 2009 at 2:47 AM  
Blogger Swell said...

Μελτέμι μη μου πεις πως αμφέβαλες ποτέ ότι οι Ελληνες ακολουθούν τη μαρξιστική ρήση για τα τρία Μ;

October 8, 2009 at 3:20 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home